Zona Cerdanya

Ruta: Sant Corneli, Sábado, 18 Junio 2016, 09:30

NOVES DATES : cap de setmana del 18 de juny

Sortida on/off road en parella pel Cadí i la Cerdanya

amb ritme suau per gaudir dels paratges i gastronomia de la Cerdanya

La sortida serà el disabte però hi ha l'opció per qui volgui fer nit i aprofitar tot el cap de setmana.

Ja us anirem concretant el restaurant i l'hotel

nombre màxim 6 parelles

Condiciones

• Este evento esta limitado a un número máximo de 8 asistentes.
  • El plazo límite para confirmar la asistencia es el Miércoles, 08 Junio 2016, 23:55.
  • Este evento es restringido, tienes que solicitar la participación y el organizador es el que la aceptará o denegará tu petición.

JordiGS ha comentado esto
Antigona thumb s
Antígona  Zona Cerdanya
2016-06-26 22:39:48 UTC
Tranki-duo a la Cerdanya
Una sortida tranki-duo té implícita en el seu ADN la convivència, les rodades adaptades al ritme de cadascú –sol o en parella-, el gaudi del paisatge i l’obligació d’acabar com els còmics d’Astèrix: gaudint de la companyia al voltant d’una taula a poder ser ben proveïda. Crec no equivocar-me si dic que hem tingut de tot això i alguna cosa més.
La sortida “començava” el divendres 17 i la convocatòria era a l’hotel a Sant Corneli de Cercs entre les 19 i les 21 hores per poder iniciar la rodada el dissabte de bon matí.
Per poder comunicar-nos es va crear un grup de WhatsApp i curiosament a mig matí – si, si, a mig matí de divendres! mentre encara estàvem treballant- es va disparar la inquietud entre el grup perquè entre les persones apuntades hi havia una parella amb qui encara no havíem coincidit mai (Joan i Yíria -que sumats fan Joria- ) que ens van manifestar els seus dubtes de venir amb dues motos donat que Yíria fa menys d’un mes que té carnet.
Evidentment tots la vàrem animar a portar la seva moto, així ho va fer i no crec que se n’hagi penedit. També ens van explicar que arribarien més tard i per tant fins que no vàrem saber que havíen sopat no vam deixar tancar la cuina. Un cop tots a l’hotel i enmig del bon clima que s’acostuma a crear en aquestes sortides es va decidir baixar a esmorzar a les 8 per no demorar la sortida.
Com la que us escriu ara té la nova mania de sortir a córrer una estona al matí, vaig sortir a fer el control de qualitat ambiental a les 7 (el cap de setmana prometia pluges, ruixats, calamarsades,…) i vaig poder verificar que el matí s’aixecava amb núvols, una temperatura de 9ºC però també amb un solet merevellós que em va regalar una imatge del Pedraforca envoltat de núvols…. Que només recordaré jo perquè no vaig fer cap foto
A les 8 en punt em vaig dedicar a picar les portes de la resta per garantir que ningú s’enganxava als llençols i cal dir que tot el grup estava preparat per iniciar la jornada.
Després de prendre un esmorzar com cal es va iniciar una ruta plantejada per fer mixta -per pistes i/o carretera- que ens havia de dur fins a Guils de Cerdanya.
La sorpresa de tots va ser considerable quan vàrem veure com es comporta la Yíria damunt la seva DRZ400. En paraules del Joan ( jo no gosaria, és una cabreta. I a més s’ho passa d’allò més bé rodant per les pistes. Un bon inici!
Finalment es va haver de reduir el recorregut perquè les pluges que s’havien anunciat van fer acte de presència a mig matí i ens van obligar a posar-nos les nostres millors gal·les (no us perdeu les fotos). Ep! Que alguns precisen d’ajuda de càmara per entrar dins del vestit de pluja!
Com el nostre guia albert_cat té el principi d’omplir les hores de les sortides de quilòmetres no ens va deixar fer cap més aturada i així vam anar fins a la Molina però no ens vàrem aturar més que per fer benzina i seguir recorregut fins a Meranges on teniem reservat el dinar. Si inicialment ens sabia greu arribar amb mitja hora de retard sobre l’horari previst, aviat es va revertir la situació perquè en el restaurant Cal Miquel van estar-se gairebé una hora per portar-nos els plats i ens van tenir abandonats perquè paral·lelament es va iniciar un torneig de botifarra!!! al mateix local i sembla ser que eren més importants els cafès I les infusions dels concurrents.
Tant es va allargar el dinar, i el risc de pluja tornava a ser damunt nostre, que a la sortida tothom volia arribar a l’hotel per descansar abans del sopar. I com aquest grup, si alguna cosa no té són normes d’obligat compliment, es va concloure la ruta tornant pel tunel del Cadí (pst! no ho digueu a ningú però posteriorment algú –més de dos i tres- es van penedir d’aquella decisió).
Després de fer de mecànics – com us agrada!- movent els manillars d’unes Triumph noves de trinca (què guapes!) i de la necessària dutxa i canvi de vestuari, ens vam reunir novament al voltant de la taula per compartir sopar i anècdotes de la jornada. Ah! Com a més va coincidir amb el meu aniversari vàrem brindar per poder compartir moltes rodades durant mooooolts anys.
No estava previst continuar junts el diumenge al matí però com el dia prometia sol, es va acordar allargar la sortida i no separar-nos fins després de dinar. Es va tornar a optar per una ruta mixta; vàrem anar per carretera fins a Prats de Lluçanès i a partir d’allà ens separàvem per anar per carretera o per pistes fins a Monistrol de Calders on era previst dinar. Tot va anar bé fins que en un revolt la Yíria va decidir sortir volant de la seva DZR amb la bona sort de no prendre mal però la mala de trencar la maneta de l’embragatge. I com en aquest grup no s’abandona a ningú es va optar per sortir tots de la pista i deixar als “Joria” esperant la grua abans de marxar – ara si- per carretera fins al restaurant El Rubell on la nostra sort ens perseguia i vàrem compartir menjador amb una sorollosa celebració d’aniversari de noces. Per sort el servei era prou ràpid.
Des d’allà vàrem emprendre el retorn cadascú a casa seva on ara tots espereu llegir aquesta crònica i – sobretot- veure les fotos i el vídeo de la tranki-duo a la Cerdanya.

Ktmota thumb s
KTMota Bonica crònica i molt bon vídeo. Gracies als dos per la organització. Esperant per a la següent... SLT!
2016-07-08 08:59:08 +0200 ·
Jordigs thumb s
JordiGS Moltes gracies per compartir la crònica i el video, i felicitar al Xavier i la Mercé per aquest parell de Tigers que s'han pillat, a disfrutar-les!!
2016-07-09 12:39:22 +0200 ·

Td 3 thumb l
Td 4 thumb l
Miguel 650 thumb s
miguel 650 Qué tal fue? Explicad algo...
2016-06-20 21:14:38 +0200 ·
Albert cat thumb s
albert_cat a veure si l'Antigona té acabada la crònica d'aquest dos dies...i jo un moment per editar el video...:D
2016-06-23 16:48:49 +0200 ·

Antigona thumb s
Antígona  Zona Cerdanya
2016-06-12 17:25:05 UTC
Per a tots els qui teniu previst assistir a aquesta sortida us comuniquem que hem afegit informació privada que hauríeu de llegir, i si pot ser confirmar, abans de dimecres 15 de juny. Ens veiem el cap de setmana vinent

albert_cat  Zona Cerdanya
2016-06-09 19:52:16 UTC
Teniu un correu amb un link a on trobareu la descripció de la ruta i tots els tracks. Si teniu qualsevol comentari a fer ja sabeu on som.